Weer thuis!

16 september 2015 - Hendrik-Ido- Ambacht, Nederland

Hebben om 9.30 uur een ontbijtje gegeten in het hotel. Ik heb nog even 3 broodjes voor onderweg meegesmokkeld. Om 10.15 uur vertrokken voor het laatste deel van onze Italië reis.
Onderweg konden we meteen wennen aan het Nederlandse weer want het regende de hele reis naar huis. Waren om 17.00 thuis, hebben in totaal 7.700 km gereden! Na alles uitgepakt te hebben naar Marcel en Heleen gegaan waar we mee mochten eten. Heleen het was heel lekker en fijn om na zo’n lange reis aan te kunnen schuiven. Op tijd weer naar huis gegaan en dit laatste stukje geschreven.
We hebben een top vakantie gehad. Iedereen bedankt voor de reacties en het volgen van onze reisblog.

Ritorno a casa

1. Simone:
    17 september 2015
    Welkom thuis! Het was erg leuk om jullie reis op deze manier te volgen :)
  2. Heleen:
    17 september 2015
    Graag gedaan hoor. En fijn dat jullie weer thuis zijn!
  3. Karin:
    17 september 2015
    Welkom thuis!!!! En volgende week kun je tijdens de Wijnfeesten nog eventjes terug denken aan jullie mooie reis. Tot dan!
  4. Ma Huygens:
    18 september 2015
    Heerlijk dat jullie weer thuis zijn. Ik heb genoten van de reisverhalen, maar als jullie het persoonlijk vertellen is het toch nog fijner. Het was een Bic surprise dat jullie arriveerde op Oudeland 27.
    We hebben heerlijk gegeten (Heleen bedankt) en leuke verhalen gehoord. Simone was er ook even bij via de Tablet. Liefs MA