Naar overnachtingshotel in Ettlingen

15 september 2015 - Ettlingen, Duitsland

Vanochtend vertrokken uit Italië (snik snik). We hebben 70 kilometer voor de boeg naar ons overnachtingshotel in Duitsland. De reis ging voorspoedig totdat we 150 kilometer voor onze eindbstemming van deze dag kwamen. Stond daar 9 kilometer file, zijn toen van de rijksweg af gegaan en binnendoor gereden. Elk nadeel heeft zijn voordeel, konden daar de tank goedkoop volgooien. Na een stukje binnendoor te hebben gereden konden we de rijksweg weer op en lekker doorrijden. Waren om 19.00 uur in Ettlingen. Zijn op zoek gegaan naar een restaurant en kwamen uit bij een klein (hoe kan het ook anders) Italiaans restaurant. Als vooraf een anti-pasti genomen maar die kon niet tippen aan die je in Italië krijgt. Waarschijnlijk zijn we een beetje verziekt! De pasta die we besteld hadden was wel goed maar we vonden allebei de wijn het lekkerst. Afgesloten met een espresso en een cappuccino, met voor Corrie een klein dolce erbij. Moe en voldaan naar bed gegaan.

Domani a casa

1. Waterreuzen:
    15 september 2015
    Goede reis amigo's. Lekker naar huis naar hutspot en stamppot weer. Tot snel.
  2. Ma Huygens:
    16 september 2015
    goede laatste km reis. rij voorzichtig en tot app.
    liefs MA
  3. Karin:
    16 september 2015
    Wees voorzichtig en tot snel.