Vesuvius

3 september 2015 - Vietri sul Mare, Italië

Na de koffie naar de vulkaan Vesuvius gereden. Na Pompei wilden we dit ook graag gezien hebben.
Eerste stuk van de berg omhoog gereden en toen de auto geparkeerd.
Daar kon je een ticket kopen om de rest per benenwagen omhoog te gaan. In de auto hoorden we al een vreemd geluid maar dat bleek later  Corrie’s kuiten te zijn die al bezig waren om te protesteren.
Deze klim duurt 30 minuten en je wordt beloond met een mooi uitzicht over Napels en omgeving en natuurlijk bovenaan de krater van de Vesuvius. De hele klim naar boven is zeer de moeite waard.
Eenmaal weer beneden onszelf getrakteerd op een verfrissend ijsje.
Dit is onze laatste dag in de Amalfikust. Morgenochtend vertrekken we naar ons Trullihuisje in Alberobello in de streek Puglia.

Saluti

1. Ma Huygens:
    4 september 2015
    Zo weer leuke verhalen, ondanks de pijnlijke kuiten van Corrie.
    Maar hoe is het met Ronald zijn benen cq knieën.
    Ik vind het super om dit allemaal te lezen (nou ja niet het bericht van de pijnlijke kuiten hoor) nog veel plezier . Liefs MA
    ps ook mooie foto's.
  2. Ronald:
    4 september 2015
    Met mijn knie gaat het prima weinig last. Gaan nu een onbijtje eten en dan rond 11:00 uur richting Alberobello.